Keep Going

Ja idag var första dagen på Induviduella programmet. Visst det var kul men väldigt annorlunda. Vi är ju typ 3 - 5 st i klassen. Hur kul är det när man är van vid många. Och att man är tillbaka i Lessebo, det fulla är att i slutet av nian sa jag att jag aldrig skulle sätta min fot där igen och så gör man det. FAN OCKSÅ!!! Ne men jag får vända det negativa till det posetiva och se framåt. Men det var roligt att se Carin och Johannes igen.

Förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår, men sen när jag väl var hemma så somnade jag typ direkt. Visst jag är sjukt trött idag också men inte lika farligt. Så idag kommer det bli BLOGGNING GAAAAAAAAAAAAH.

http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/106/1133884_520_292.jpg

Kommentarer
Postat av: johanna

Du, det är inget fel på Lessebo. Jag bor ju här ;)

Jo, det är faktiskt väldigt lätt att säga en sak men mycket jobbigare att göra den.

2011-01-12 @ 21:35:49
URL: http://nordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0