Loading Up

Ja nu är jag hemma. Har precis ätit mat. Men nu ligger jag i sängen och laddar upp bilder men också tittar jag på TV, men jag kan inte fatta att jag tittar på en norsk person som vandrar i skogen/nått. Det är verkligen inte alls kul. Men jag kan inte hitta dozan. Och jag är gör lat för att leta mer eller fråga om nån har sett den. Jag är faktiskt rätt trött idag. Trodde att jag inte skulle vara det för jag la mig tidigt igår kväll bara för att jag skulle vara utvilad och piggare, men ne då, det hjälpte ju inte alls men det var skönt =)

http://ellinorak.blogg.se/images/2007/bloggphoto_12256sova_1190758376_339080.jpg

Kolla vilken söt bild, jag älskar den bara <33 naww


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0