Söndag

Ja idag har inte varit nån händelserik dag precis. Jag har städat, gjort iordning min gaderobe och ja jag vet att jag gör det varje söndag. Men vill ni veta varför. Jo det ska jag säga er. Tänk när man har den jätte städat och då vet man precis vart alla kläder ligger, och då slipper man leta och dra ut allt. Och sen när det blir fredag då har jag dragit ut allt för att jag kanske inte ville ha den outfiten så ja, på söndag morgon ligger det rena kläder på golvet, gaderobsdörren, inne i gaderoben, hängande på krokar eller på sängkanten. Aja det var kanske inte en jätte bra förklaring men jag vill ha ordning och reda på mina kläder och mitt rum hahahhaha Söndag är det ju idag och ni vet vad det betyder, SCONES, ja och det ska bli gott =) Ne nu ska jag ja jag vet inte vad jag ska göra men kolla på bloggar eller nått annat, aja.

http://elinmix.blogg.se/images/2008/scones_12813933.jpg

Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0