Usch Vad Jag Är Trött

Asså hur trött kan man vara. jag vill bara sova men ändå inte. Jag vill hitta på nått kul med folk i min egen ålder. Men visst det har vart jätte kul idag. Jag har fått göra mycket och jag har fått jätte mycket beröm för det jag har gjort och det jag har lärt mig. det är jätte kul när det går bra för en för man blir mycket positivare eller finns det äns ett ord som heter positivare.Men iallafall så har jag vart med på IVÄ dans på norrethull. Då kan jag säga er att jag var glad. Det är hur kul som helst för mig att träffa mina kompisar, kan inte beskriva det för er men ni fattar kanske.
Och det var så skönt med dansen och få röra sig. Känns som man bara har legat i sängen och väntat på att äta eller nått. Så det var skönt med de vanliga rutinerna.

http://images.worldgallery.co.uk/i/prints/rw/lg/5/2/Francine-Van-Hove--tude-pour-Le-nez-dans-l--oreiller-52748.jpg



Erkänn fin bild =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

har du ritat den? ;)

2011-01-14 @ 21:47:55
URL: http://nordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0