100 frågor om mig

1. Tre namn jag lyssnar till: Viktor, Fiktor och Vicke
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är söt, snygga kläder och snygg frisyr =)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Hm, orka inte skriva det här.
4. Detta är jag rädd för: Insekter, fåglar och galna människor.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Nya kläder, sommar och pengar.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Såra nån jag älskar, göra saker utan hjärta och själ och vara skitig.
7. Detta tycker jag om att göra: Sova, fixa mig och shoppa.
8. Detta vill jag göra just nu: Äta smoothie och mysa med nån.
9. Bästa känslan: När man lyckats med nått som har blivt bra.
10. Värsta känslan: Ensamhet =(
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Samma humor, romantisk och som vill hitta på en massa saker.
12. Är jag kär just nu? Ja=)
13. Jag vill gifta mig: Ja självklart.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka utomlands, bli en kändis frisör och ja en massak saker.
15. Min käraste ägodel: Min mobil 
16. Något jag vill ha i present: En miljon kronor
17. Detta har jag på mig just nu: Kläder
18. Favoritkläder : Finkläder
19. Favoritdjur: Katt och hund.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: De flesta stilarna.
21. Favoritlåt just nu: September - Mikrofonkåt
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Frisör ämnen är roligast, resten är tråkigt.
23. Stjärntecken: Skytt
24. En bok jag älskar: Läser inga böcker
25. En film jag älskar: Titanic
26. Tv-program jag gillar: Ugly Betty, Legend of the seeker och en massa annat.
27. Favoritdoft: Älskar massa
28. Detta äter jag gärna; Hemlagad mat.
29. Dricker helst: Cola
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA och Japan
32. Färg på mina ögon: Blå, lika vackert som havet
33. Min längd: Vet inte riktigt men typ 185 cm
34. Jag tror på: Mig
35. Jag spelar: Jag dansar.
36. Person jag beundrar: Vet inte
37. Så här bor jag: I en bostad i Hovmantorp
38. ??:  Whoot??  
39. Det här tänder mig: Snygga tjejer
40. Det här gör mig avtänd: Tanter som beter sig som fjortisar
41. Favoritfärg: Alla
42. Favoritcitat: Man ska va sig själv och ingen annan
43. En hemlighet jag vet: Skriver jag inte här för då är det ingen hemlighet längre.
44. Bästa present jag fått: Har fått många bra.
45. Senast köpta skiva: Oj, det var så längesen så jag minns inte
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: JMin näsa och alla finnar.
48. Udda förmåga/egenskap: Har inga
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Fågel eller nått i havet.
50. Vad lyssnar du på just nu?: Tv:n
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Inte mkt alls.
52. Var är dina föräldrar födda?: Småland och Blekinge,
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Photoshop
54. Vilken är din favoritrestaurang? Pasta Baren
55. När badade du i en pool senast?: I somras.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Jag vet inte.
57. Hur många barn vill du ha?: 1 eller inga, kan gå med på 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Skrik musik.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Inte moderaterna iallafall.
60. Vad har du för TV-kanaler?: Massor!!
61. Har du åkt moped någon gång?: Ja.
62. Har du busringt någon gång?: Ja, många gånger.
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej jag har inte ens nåt körkort
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Jag har gjort nått liknande men skulle vilja testa på på riktigt.
66. Har du en egen trädgård? Ja eller nej, föräldrarnas
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Svampbob, vem tycker inte om han.
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Hehe nej
69. Badkar eller duschkabin? Badkar.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Dumma Mig och Dumpad.
71. Favoritpizza?: Kebab
72. Chips eller popcorn?: Popcorn
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ehm, what?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Hahaha nej det har jag inte, jag hade lätt slagit de andra killarna.
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Både och.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Kommer inte ihåg.
78. Favoritchoklad?: Marabou och Rommerska Bågar
79. När röstade du senast?: Rösta på vad?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: I somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Ja i bowling men tror den gick sönder.
82. Är du bra på matlagning? Vet inte, kanske
83. Klarar du att tanka själv?: Jaa    ?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej
87. Vad var det senaste du handlade?: Chokladpudding och ballerina
88. Har du kräkts offentligt? Ja på fyllan haha
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Både och så klart
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja
91. Har du ringt något betalnummer?: Ja
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Självklart, har vart det men hon sa nått för ett tag sen så nu är det adjö bitch.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Min syster
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Vet inte haha
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Inget
96. Vad har du i din väska?: Min väska var sönder så jag slängde den.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Klär av mig, ååh pinky
98. Vad är du tacksam för idag?: Hm, att jag är frisk
99. Var hittade du den här listan?: PÅ google =)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna:Agnes, Julia och Elin

Kommentarer
Postat av: Elin

http://www.youtube.com/watch?v=T1lvMJ-l0_A

2011-01-07 @ 21:47:41
Postat av: agnes

åh jag orkar inte :) vart ska jag göra det då menar du?

2011-01-08 @ 21:44:02
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0