What´s Up

Ja det var en evighet sen jag skrev nått. Har jobbat en hel del, ja typ hela tiden och har inte haft orken till att göra det heller. Men ja en vecka och två dagar har gått sen senast så jag tänkte berätta lite om vad som  har hänt. Jag har börjat jobba på Kosta Boda Art Hotell och ja jag kan bara säga blää på det. Jag gillar verkligen inte att vara där. Jag funderar på att bara skita i det sista veckan för att det är så tråkigt. Ingen kan nån svenska så man fattar typ inte vad dom säger, inte för att vara rasistisk eller nått. Jag har pratat en hel del med en på engelska och hon berättade en väldigt rörande historia. Så jag kan förstå att hon inte har tagit chansen att gå nån kurs att lära sig svenska eller nått. Men sen känner jag mig så elak att skita i sista veckan när det finns en annan sommarjobbare som också tycker det är skit tråkigt men som inte vill sluta eller nått. Så jag vet inte hur det blir.
Så om ni undrar nån sommar eller nått om ni ska vara där och jobba så neeeeeej gör inte det iallafall inte på städ.
Ja sen har det varit klassfest men ja jag var inte så festsugen för jag skulle jobba dan efter så ja ni fattar nog. Ja men det var väll lite om den veckan, kommer jag på nått mer så kommer det väll upp snart eller nått:D
Ha det så bra :D

Kommentarer
Postat av: kriiizzy

Exakt, dom flesta killar är så töntiga tycker jag :/ aja diggar din blogg ialf:D

2011-07-20 @ 17:22:07
URL: http://kriiizzy.blogg.se/
Postat av: Chrille

sv: TACK! :D haha

2011-07-21 @ 12:29:58
URL: http://chrstffr.blogg.se/
Postat av: Mela

Väldigt häftig blogg :D

2011-07-21 @ 23:07:53
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0