Heavyyy

Nu har jag slutat jobba och är hemma hos Albin. Han vill bada men det vill jag också men ja, har precis färgat håret men vi får väl bada ändå. Har klippt mig och färgat det. Ska försöka göra det ljusare. Får se hur det bli. Visst jag var ju blond innan eller väldigt ljus. Och nu blir det från väldigt mörkt till lite ljusare. Ja jag vet att det låter lite invecklad, men jag ska försöka visa det sen :D NU ÅKER VI OCH BADAR!!!!
Imon åker jag till Mstudio i Räppe till MArtina för att fixa håret och dona till två idrotts tidningar. Så nu har jag hur mycket packning som helst, spray till plattång till kammar till klämmor. Men kul ska det bli :D
Ha det gott:D

Kommentarer
Postat av: Niklas

vill jätte gärna snacka mer med dig =)



+ sej att det du har en skit snygg blogg

2011-07-02 @ 16:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0