Bambi på hal is =)

Hej allihopa. Idag har jag, Albin och Timpa vart på isen och åkt skridskor. Jag tyckte jag var jätte duktig men jag vet inte om dom andra tyckte det. Jag trillade faktiskt bara en gång, det är faktiskt duktigt av mig, eller tycker ni inte det =) Kände mig lite som bambi =) Jag tyckte det var hur jobbigt som helst att åka skridskor. Det kändes som man sprang marathon eller nått =) Men det var mysigt, hahah, lät ju lite konstigt men vi hade varm mjölkchoklad med oss =)

Jag har lite bilder som jag tänkte visa upp, från kalaset och outfit for peter men jag har inte riktogt tid till det. Jag ska försöka få upp det till imon =)


Kommentarer
Postat av: Chrille

sv: Kika in imorgon bitti, då kommer det upp en bild på min nya jacka :D

2011-03-06 @ 20:13:57
URL: http://chrstffr.blogg.se/
Postat av: Albin

Du var ju GRYM på skridskor =)=)

2011-03-06 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0