Earth Hour

Ja nu är det inte många minuter kvar på Earth Hour. Jag hoppas nu att ni har släkt ner allt för det skulle betyda jätte mycket för mig och omvärlden :) Idag har det varit en shopping dag. Mina två systrar och min lillebro har varit och shoppat skor och lite annat =) Jag köpte två converse, ett par röda och ett par svarta =) Dom var skitsnygga och på måndag ska jag antingen köpa mig en väska eller så ska jag köpa mig ett par svarta byxor. Vet inte vilket jag ska köpa eller så blir det att köpa båda. För nån timme sen eller nått så åt jag räkmackor. Det var jätte gott =)

http://www.fightpink.org/wp-content/uploads/2009/02/earth-hour-2009-countdown-already-underway.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0