Goodie Bags

Hahaha stavade säkert fel men jag tänkte säga lite om vad som var och vad som hände på Dag X. Det var många företag och givetvis ungdomar som har sina företag. Tävlingar och andra roliga saker kunde man göra. Det fanns en massa saker man fick och som man kunde köpa =) Hahaha det var några som kom ifrån rfsu som delade ut intimraknings produkter, det tyckte jag och dom jag gick med var lite kul :D Och man fick ju inte det en gång utan hela tiden och vart man än gick så delade dom ut det. Men det var en bra mässa =)

http://www.jobbet.se/uploads/ImageGallery/PartnerGalleries/1305/St-Sigfrid1.jpg


Vi åkte till St. Sigfrids Folkhögskola för att äta mat och vandra omkring där och jag kan säga att det var riktigt god mat där =) Men jag skulle aldrig kunna gå där för det var typ en kristen och lantlig skola. Inte min stil alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0