Meritförteckning

Ucsh ja jag håller på att skriva ett CV och det är inte det lättaste. Då måste man komma ihåg allt man har gjort och det. Aja det kommer väll nog snart fram =) Men idag har jag varit i skolan och det gick bra. Annars har jag inte gjort nått speciellt. Ska försöka ge mig på att läsa boken, Pojken som kallades Det. Fårse om jag läser ut den eller om det blir som förra gången då jag bara läste typ 70 sidor. Jo just det, jag hälsade på min gammelmormor och morfar efter skolan. Skulle gå till banken innan men tror ni den var öppen, ne det var den inte, jä*la bank.

http://www.barometern.se/multimedia/dynamic/00514/4554h1024_jpg_514135l.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0