Mjauuu

Hahaha ja nu har man duschat och fixat grunden till håret. Ja imon blir det att gå upp vid 5. Ja för jag ska ta bussen vid 6 för jag ska börja jobbet vid Växjö Slott vid 7 tiden. Tror det kommer bli skit kul :D On ni undrar vad jag ska göra där är att Linda, jag och en massa andra ska fixa och dona till Tidningen Nöjesnytt. Så det blir nog en massa jobb :D:D:D:D:D:D

Idag har jag haft en intensiv lektion med Frida som lärare. Hon försökte lära mig alla produkter och vad dom gjorde, vad jag ska använda dom till och vad dom innehöll, ja allt det =) Det var kul och snällt av henne =)

http://www.nyabridgeskolan.se/Portals/66/pics/utbildning.bmp
Haha gud vilken ful bild, hahahah.
Just det, jag skulle skriva en sak:
- Ramona ÄR BÄST, INGEN PROTEST :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0