Svar till frågestunden


Är du gay?

- Nej det är jag inte.

Är du oskuld?
- Ja det är jag, vad jag vet hahahahah

Hur gammal är du?
- Jag fyller 17 detta året =)

Vilken linje går du?
- Jag hoppade precis av Media, men efter sommaren så går jag frisör.

Hur många barn vill du ha?
- Asså helst vill jag inte ha nån men 1 men då blir den så ensam så två kanske, men INTE fler =)

Vad tycker du om barn?
- Jag tycker tycker jätte mycket om barn men ibland så ja... 

Vad tycker du om storbloggarna?
- Jo men jag tycker dom är skit smarta, för dom har ju blivit kända pga sin blogg, i like them. Och så har dom ju så bra bloggar =)

Vem är den bästa bloggerskan och bloggaren? (Alltså kvinnlig och manlig)
- Oj den var svår men då måste jag säga Christoffer Rahlenfeldt och Kissie.

Vem är din absolut bästa vän? Varför?
- Albin och Agnes är mina absolut bästa vänner. Men även Julia, känns som man har känt henne i en evighet =) Jag är så tacksamm för er 3.

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser rahlenfeldts.blogg.se och chrstffr.blogg.se och kissies.se . Jag tycker dom är skit bra =)

Har du aids?
- Vafan hahah nej det har jag inte hahahah vilken fråga =)

Vem är snyggast i hela världen? Du får inte säga dig själv.
- Asså ska jag vara ärlig så vet jag inte. Det är en väldigt svår fråga =)

Vad tycker du om plastikoperationer?
- Jag tycker det är bra faktiskt. Det finns ju vissa människor som behöver ha en plastikoperation. Och sen tycker du inte om en viss kroppsdel så är det väll helt ok för mig att låta det bli fixat. Men man ska ju aldrig ÖVERDRIVA!!!

Är stora bröst sexigt?
- Ja det är det men jag är mer för rumpor tror jag, ja men det är jag =)

Tycker du mycket om din mamma?
- Ja absolut!!! Vem gör inte det? Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne =)

Din pappa?
- Jo men han är en jätte bra pappa =)

Vad brukar du göra på fritiden?
- Blogga, dansa, shoppa och är med kompisar =)

Vad skulle du vilja bli om inte frisör?
- Jag skulle kunna tänka mig att jobba i en kläddbutik =)

Kan du skriva min svenskuppsats?
- Eeh nej!!!

Vilket djur är sötast?
- Katttttt!!!



Är du aggressiv?
- Hahah nej fråga vem som helst =)

Har du synfel?
- Nej det har jag inte =)

Vem är du?
- Jag heter Viktor Sandberg. Jag fyller 17 år den 15 december. Jag gillar att dansa, fixa hår, mod, festa och va med kompisar =) Mer vet jag inte vad jag ska säga om mig. Ni får läsa min blogg så får du kanske det du söker =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, den som frågade om svenskauppsatsen är ju ett geni x)

2011-03-09 @ 20:17:54
URL: http://nordmark.blogg.se/
Postat av: Julia

VIKTOR ÄR BÄST INGEN PROTEST!!!!!!!!!!! <3

2011-03-09 @ 21:19:40
URL: http://JuliaWilhelmina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0