Nervös eller vad!!!

Ja idag har varit en jätte rolig dag men också tråkig. Jag börjar med det roliga. Idag har jag fått lära mig en massa saker. Jag har fått lära mig hur man applicerar en färg och en sak dom andra kollegorna fick lära sig i Tylesand. Det var jätte intressant. Färgen blev jätte bra och jätte fin. Sen fick jag lära mig hur man gör en chemistry. Det är typ som en inpackning fast mycket bättre och som håller jätte länge (tror jag).  Och så har jag ÄNTLIGEN köpt mig ett par röda byxor. Jag hade ju köpt ett par men dom var JÄTTE stora så jag fick lämna tillbaka dom. JAg tror att jag ska ha dom på sommarfesten på lördag som min chef på salongen ska ha för oss. Jag tror det kommer bli jätte kul :D


Klicka här för att få mer information.



Usch jag är jätte nervös inför min kompis baluppsättning. Så kommer det inte att bli men den är jätte snygg.

Ja nu till det tråkiga. Beatrice som har jobbat på salongen sen janurai tror jag har nu slutat. Hon var jätte snäll och kätte trevlig så det är verkligen jätte synd, men that´s life.
 Lycka till i framtiden :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Det kommer gå bra Viktor! :)

2011-05-26 @ 19:07:24
URL: http://stinaking.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0