Gleeeeeee

Idag kommer en ny säsong av Glee. Längtar sönder mig själv tills klockan slår 20.00. Då kommer jag sitta som fast spikad och kolla med en påse Polly. Idag har man haft en het debatt med min matte lärare. Helt störd är hon men hon kan ju inte rå för det. Efter skolan gick jag, Maya och Lovisa på stan. Riktigt mysigt :D Maya ville ha ett par nya jeans men Lovisa och jag hittade en massa annat hon också skulle prova och hon blev förälskad i en nit klänning. Den var som gjord för henne :D Sånt är kul när man hittar nått som man bara WoW! Sen skulle Maya iväg så Lovisa och jag gick in till body shop och testade och luktade :D Vi bara skrattar när vi är med varandra. Hon som skulle hjälpa oss började typ också skratta hahaha :D



Älskar serien så jag dör! När jag kom hem så gick jag och min syster en promenad. Skönt för då kunde man prata om julklappar och ja lite allt möjligt :D



Kan säga att den spelas om och om!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Den är så fin!

2011-11-30 @ 18:27:37
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: stina

Menar du säsong 3? Jag är redan på sjunde avsnittet :D

2011-11-30 @ 19:55:01
URL: http://stinasamuelsson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0