Grattis SYRRAN!!!! 21

Nu blir det snart lite idol tittande, efter en trevlig middag med familjen. Hanna har kommit hem så vi får fira hennes 21-årsdag. Hon har nu fått öppna sin presenter =) Av mig fick hon gröna mine glas. Skit snygga är dom, gröna :D Hon älskar grönt! Skolan var verkligen tröttsam idag, först fick vi gå til rektorn för att matte läraren är dum i huvudet och sen var det dags för en springning runt Växjö sjön. Inte kul alls!!!! Skitkallt var det så man kunde knappt andas när man sprang =( Nu ska jag slänga mig till sängs. Ha en awesome helg :D




Fast ej blond längre :D




Kommentarer
Postat av: Malin - Art and design

Du slog till på de gröna tillslut? Bra val! Jag tänker fortfarande på tallrikarna vi åt på ;) Mine är nog Ulricas bästa.

2011-10-19 @ 21:34:12
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0