Fan Sämst!!!!

Ja jag är nog sämst på att uppdatera men nu kommer det lite. Denna veckan har jag inte gjort så mycket, det var igår som jag gjorde nått!!! Hahaha, ne men igår var det ju kundkväll på salongen och jag måste säga att det var jätte roligt samt skit nervöst. Men efter ett tag så släppte det. Alla hade klätt upp sig i kavaj så vi var så fiiina så :D Annars igår så röntgade jag mig. Har fått njursten, inte så kul men jag känner mig bra nu. Så dim skulle väll se vart den var och hur stor den var. Men allt gick bra :D Imon ska jag kanske på fest. Det är hos en gammal klasskompis. Skulle vra skit kul men det ligger ju så långt bort, tror jag hahaha. Ne men vi får se. Annars ska jag nog inte göra så mycket mer i helgen. Däremot nästa vecka så kommer det bli mycket. På tisdag ska jag fixa 2 modeller för Martina/MStudio och sn på fredag ska jag och en till fixa håret på nöjesnytt. Kommer bli skit kul :D Ja det är en väldigt liten snabbis på vad som kommer att hända mig. Hoppas att alla mår bra :D


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha ja men det kommer, är säkert redan bättre ! minns i början i plugget själv, nog var det rätt spänt där första veckan. och inte så lite heller !

2011-09-10 @ 01:03:33
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0