Färg Kurs

För bara några minuter sedan så slutade färg kursen på Hårdesign. Kursen handlade om de nya ljusfärgerna och en uppdatering på produkterna. Tyvärr så missade man ju 45 min för man gick i skolan men man fick veta en massa ändå :D
Annars i skolan så gick brandlarmet. Skit kul verkligen!!! As kallt var det men som tur var fick vi bara vara ute i några minuter och vi missade ju lektion så nått positivt var det ju :D Ikväll ska jag och en massa annat folk fira min danslärare som fyller 60 år idag, så det måste ju firas :D Det lär nog bli en massa tårta och annat gott. Jag hoppas hon blir överlycklig för presenten. jag kan säga att det ligger skit mycket jobb bakom den men mycket skratt också. Efter ikväll så ska jag berätta mer om presenten. Man vill ju inte berätta för mycket nu :D
Men ni får ha det så bra :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Bild finns nu på bloggen!!! :D

2011-09-15 @ 19:37:08
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0