Ny duschad och scones!

Att komma ut från duschen och sen höra att det finns scones på köksbordet, ja då blir man ju bara överlycklig. Iallafall jag! Nästa vecka så är det praktik och det ska bli jätte kul. Har längtat såå efter det. Kommer nog bli många olika frisyrer eller nån uppsättning kanske? Kul ska jag ha iallafall och jag hoppas att klassen också kommer få jätte kul. Kommer sakna klassen, en hel vecka utan dom!!! Imon har jag även bokat en introduktions kurs på Växjö Nya. Känns jätte bra nu att man har börjat på körkortet, att man inte skjuter upp det mer än vad jag har gjort. Ett helt år!!! Inte bra asså =( Men nu så :D Så tyvärr missar man dansen imon men man kommer ju på torsdag. Lägga sig i sängen är vad jag tänker göra nu. Ni får ha det så bra och God Natt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0