SATURDAY

Nu kan jag äntligen berätta! Igår var jag på 30 års kalas. Det skulle vara hemligt så han inte skulle få reda på det, en liten överaskning. Jätte kul var det att se hans min när han inte visste nånting och sen se att alla han känner står framför honom :D Det är lite därför det har varit dålig uppdatering, för jag skulle annars försäga mig eller nått haha XD Så vi åt jätte god mat, planka, massa gott som man ville bara äta upp allt! Tårta till efterrätt och sen snacks till lekarna och minglet. Lekarna var jätte roligt dock förlorade vi men vi kände oss som vinnare :D Glömde ta bilder =( men ska se om någon annan gjorde det :D


Så det får bli den här istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0