Härligt

Vilken fin dag det har varit! Har vart en skön och avslappnande dag. Kroppen och min hjärna har kommit ner i varv och jag känner mig fit for fight för nästa vecka. För när jag låg i solstolen och filosoferade lite så kom jag på att sommaren är över! Eller ja sommarlovet är det iallafall men snart sommaren med. En dag till sen börjar skolan igen. Det känner jag både bra och dåligt för! Det ska bli så skönt att ÄNTLIGEN få lära sig och klippa på riktigt! Och inte bara klippningen utan allting, att mitt liv inte står kvar på samma platrs som det har gjort det senaste året. Att mina kunskaper och karriär går frammåt! Det känner jag att det ska bli kul. Det lite mer negativa är ju att ja sommarlovet är slut... Vad har man hunnit med?!?! Inte alls lika mycket som jag trodde att jag skulle göra. Mitt jobb har tatt upp mest av mitt sommarlov. Men det är ett val jag har gjort och ja man ångara väl sig alltid och tänker att "nästa sommar ska jag ha mitt lov och inte alls jobba hela"! Men jag är alltid sån att, men hallå! Vilken gemenskap vi har fått på jobbet och vilka kunskaper jag har fått. Det kommer bara gynna mig, så att ligga i sängen hela dagarna och bara jäsa, ne det är inte riktigt jag, då har ni fått en fel bild av mig utan jag är tvärtom.
Jag blir rastlös om jag inte gör nått!
Okej nu känner jag att dethär inlägget börjar bli väldigt långt så nu får ni titta på lite bilder istället :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

Ja det är lite bilder från sommar 2012 :D

 


Kommentarer
Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: kul att du är med & tävlar om att bli Veckans bloggis! hör av mig sen när jag lottat ut :D

Svar: Okej tack! :D
Viktor Sandberg

2012-08-19 @ 20:21:00
URL: http://sarabackman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0