Hey

Hej på er! Sorry för dålig uppdatering idag men har haft fullt upp. Både på jobbet och sen stack jag till Albin direkt efter jobbet. Så ja men ska försöka uppdatera lite snabbt för er :D Har haft lite kunder idag så klockan har gått hur fort som helst. Blev jätte nöjd med alla och jag hoppas att dom kommer tillbaka :D Sen innan vi skulle stänga så klippte Jimmy mig och samtidigt hade en klipplektion med mig så det var bra! Blev jätte nöjd med frisyren också så tack Jimmy från klippan ;D HAhah
 
 
Har dock inte hunnit ta bild på nya frissan men jag lovar er att det kommer komma upp.
Plus mitt nya inköp! Är så glad över det!

Kommentarer
Postat av: Simon Andersson

SÖT DU ÄR. :D

2012-08-05 @ 22:40:15
URL: http://simons.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0