I Said Cut

HAha är lite övertrött nu så detta inlägget kanske blir lite galet XD Men det var varit en mysig dag idag! Lunchar med Lovisa på Napolie. Det var jätte gott!! Jag tog en kebabtallrik, oh jaa jag är en gottegris ;D Jag är glad över min kropp så ni som inte är det ja... Men inte mer om det :) Har haft roliga kunder idag och gjorde en snabb fotogrefering med Lill (min fotokompis och :D) och Elin (fotografen, och min kompis). Det blev jättefina bilder!!! Jag ska försöka få tag på bilderna så jag kan lägga upp här så ni får se :D
 
 
Elin!!! <3
 
 
Haha älskar denhär bilden!!! Lill!! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Tack :D

2012-08-15 @ 21:41:43
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0