Konstigt

Nu så är jag på jobbet :D Men om ni undrar varför jag inte harbloggat så är det att alla mina inlägg jag har skrivit har bara sparats som utkast! Så nu är dom inte roliga längre så ja det vara bara åh ta bort :(
 
Men igår kväll var jag hos Cornelia, med Hanna och Felicia också :D. Vi hade jätte mysigt! Åt god mat, pratade en massa viktiga saker och lite vad som hände på Alicantenär dom var där. Dom hade vart så gulliga och köpte jätte fiina presenter till mig och Felicia! Jag blev jätte glad, skitsnyggt var det.
Har dock inte bilder men ska komma upp snart!
 
Ikväll åker jag till Lovisa för en filmkväll och en massa godis! Ska bli mysigt :D
 
 
Hittade denhär bilden och blev förälskad! Det är nått häftigt och speciellt med bilden
som gör att jag gillar den! :D

Kommentarer
Postat av: hampus

sv; jaa armbandet är sjukt snyggt! dock har de många fler snygga :) Jo de är bra, lite sjuk bara. själv då? :)

Svar: Jaha okej :D Jo jag är väll också lite smått sjuk. Har varit mycket sämre med feber, förkylning och halsont men nu så mår jag bra det är bara lite förkylning kvar =( Usch då! Vad är det med dig?
Viktor Sandberg

2012-08-22 @ 16:14:30
URL: http://hampusmode.spotlife.se/
Postat av: Ellinett

Delta i Veckans Blogg! Meddelar alla som deltog förra gången för en ny chans! :) kram

http://ellinett.blogg.se/2012/august/veckans-blogg-1.html#comment

2012-08-22 @ 17:25:05
URL: http://ellinett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0