I´m feeling great

Slutade vid 13 idag och det är ju awesome. Gick på stan med Maya och Lovisa. Hittade en massa jag ville ha men det var inget som man bara wow den måste jag ha. Så jag har sagt till mig själv att inte köpa nåt som jag inte får den känslan till. Det finns några saker jag måste ha så får spara lite :D Hälsade på min syster som ligger på sjukhuste igen. Stackare, kommer nog ligga där till Torsdag. Inte kul alls! Hemma nu för måste plugga, har prov imorgon och vi har inte fått någon genomgång i det så ja ni förstår nog mitt problem! Permanentkemi också så man bara noooo... Men har laddat upp med en marabou :D MMM marabou :D



Maya och jag som fjollar oss lite <3 Snyggo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0