Mirror on the wall

Vilken drama det har varit idag! Typ när jag skulle in och lämna en kappa så hörde jag värsta skriken! Då stod det en elev och en lärare och skrek på varandra. Jag visste inte riktigt vad det handlade om men man satt typ som på bio. Det enda som fattades vara popcorn :D Ne men ja haha. Men annars har det varit bra idag. Klippte Lovisa idag men vi ska nog klippa ännu kortare, blev skitsnyggt :D Fick sluta tidigare idag pga det var vår lärare som skrek och det. Jätte skönt verkligen, så mitt goa häng satt på Askelyckan och hade jätte mysigt. Pratade om allt möjligt, kärleksbekymmer till feststrul haha. Det är verkligen mysigt att sitta med sina kompisar och bara ta det lungt och prata ut. Sen efter så var jag TVUNGEN att köpa ett par svarta, tighta byxor/jeans. Rea och satt som en smäck ja då är man ju tvungen! Hahah :D



Glee snart, KULLLLLLL :D


Kommentarer
Postat av: therese

snygg header! :)



ps.va med i min alla ♥ dag tävling och vinn en goodiebag!



http://theresesorensen.blogspot.com/2012/02/tavling-alla-dag-goodiebag.html



lycka till!

2012-02-09 @ 00:01:09
URL: http://theresesorensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0