Skåres

Fika med fanny, maya och lovisa efter skolan på Skåres. Jätte mysigt var det och gott, åt en cupcake med dumle. Mums! Skolan har varit bra idag, dock varit lite trött men det får inte hindra ens dag. Ett recept på trötthet är lite godis och fika, det gör susen. Men sen när jag åkte hem efter fikat med min syster så somnade jag direkt. Hur skönt som helst att sitta i en bil och sova. Då var det det iallafall haha.

Imorgon tror jag inte att det händer så mycket. Ma kan ju aldrig spå morgondagen. Det blir tyvärr ingen dans, för folk skulle jobba och det var öppethus =( Får hitta på något annat efter =)



En bild på klassen vid avslutningen i julas! Så söta så <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0