YOU ARE AMAZING JUST THE WAY YOU ARE

Det har varit en jätte bra dag idag! Många skratt och ja det har bara känts bra. Visst det var ju hur kallt som helst men det ska inte stoppa min dag! HVF11 Och HVS11 har varit och badat och det var jätte kul och JOBBIGT! Vi skulle vara två lag och sen skulle man kasta med varandra till motståndarens vägg och dunka bollen. Hur jobbigt som helst men jätte kul. Sen där efter skulle man livrädda, jätte lätt när man är hur trött som helst men dockan dog iallafall inte, inte heller Evelina som jag gjorde på :D Sen när lektionen var slut gick jag, Johanna och Evelina till äventyrsbadet. Bubblade i bubbelpollen, ja det är nog lättare att säga vad vi inte gjorde :D

Dans sen efter badet. Vi hann med många koreografier. Känns bra att något blir färdigt så man bara kan nöta in det och sen ta nästa. Men det är inte många månader kvar till slutresultat. Får se hur det blir :D



Blandannat ska jag mima till den här låten och göra en dans. Gjorde färdigt den idag och den blir hur kul och bra som helst :D


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt bra måndagskväll :)

2012-02-06 @ 21:46:16
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0