Kyle Anderson l Accessories Director at Marie Claire

Den här mannens nya jobb skulle jag verkligen vilja ha. Att få jobba med Nina Garcia! Hur kul skulle inte det vara :D



Hur upphetsad är du för att arbeta igen med  Nina Garcia?

Kyle Anderson: Jag kunde inte vara mer glad, än jag är för att få jobba med Nina igen. Under de senaste veckorna har vi haft väldigt kul med att jobba på vårt marsnummer tillsammans. Det är hur kul som helst att jobba på ett modemagasin. Man lär sig nya saker hela tiden. Nina och jag är båda ute efter de coolaste, nyaste sakerna som gör tjejer glada - oavsett pris oavsett om det är en sko för $ 79 eller en väska för $ 10.000. Det är mycket viktigt att få stöd från sin chef i den här branschen, eftersom de flesta av oss gör det för samma sak, vi gör detta för det är vår passion. Som för många människor är svårt att förstå. Det handlar inte om en lönecheck som driver oss. Det finns mycket känslor bakom redigering och Nina förstår det. Hon ägnade större delen av sitt liv till denna industri.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Grymt jobb! TACK för kommentarerna :)

2012-01-12 @ 22:56:23
URL: http://christofferjansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0