MMMM Gröt

Idag har jag blivit bättre! Ännu en bit kvar men jag tror jag överlever nu. Vid 8 kommer jag sitta vid TV och kolla på The Voice Sverige. Kollade på det igår och tyckte det var bra. Det var ju premiär igår så man måste titta mer på det för att kunna säga att det antningen är jätte bra eller jätte dåligt. Tyckte så synd om Magnus Uggla igår. Han ville ha många i sitt team men det var inte många som ville gå med utan nästan alla ville gå till rapparen Petter. Kan faktiskt förstå dom för jag tror att han verkligen har gått i alla fällor som går och att han är en krigare, han kommer inte sluta hjälpa dig om det så behövs! Kolla på det bara :D



Kommentarer
Postat av: Kalle

Såå himla bra var det igår :) Gillade mest Johanna som sjöng "Try to sleep with a broken heart" och Justin Timberlake look a liken :)

2012-01-06 @ 00:08:47
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com
Postat av: Kalle

Sv: Ja, honvar underbar :)

2012-01-07 @ 19:51:50
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0