Emmabodafestivalen

Jag får be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat men jag har en ursäkt, EMMABODAFESTIVALEN!!!! Åkte dit efter jobbet igår och kom hem för nån timme sen. Så jävla kul jag har haft och så jäkla AWESOME DET HAR VARIT! Har sett många bra band men Svenska Björnstammen och självklart Panda Da Panda har ju ägt alla :D Fy fan vad vi sjöng, dansade, söp ååh ja jag är helt inne i ja.... Kan inte beskriva hur kul jag har haft det. Många goa människor har jag varit med också! Ska jobba imon annars skulle jag vart kvar!!! Men åker tillbaka sen efter jobbet hahaha :D Untz Untz
 
 
Hade ju inte köpt biljett för skulle ju jobbat men så var jag ju ledig på
fredagen och då blir det planka haha :D
 
Har inte fler bilder för det går ju inte och ladda telefonen så det gäller att spara batteri men det kommer komm fler bilder :D

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Det är kring storlek S-M! Jag är 175 och den passar mig bra!

2012-07-27 @ 20:54:56
URL: http://christofferjansson.se
Postat av: Linnéa

åh vad jag är avis!! vill med se panda da panda, han är ju grym! och björnstammen med såklart :( ;)

2012-07-27 @ 23:08:52
URL: http://rosensmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0