All I Wanna Do Is Be With You

Jag vet att jag har varit dålig med uppdateringen men jag ska skärpa mig! Det har bara hänt så mycket saker att jag inte har hunnit blogga så mycket. Shopping, jobb och vänner. It Takes Time! Nu ska jag se om jag kommer ihåg allt haha :D Har minne som en gudfisk och hörsel som en ja jag vet inte....

Igår jobbade jag, det gick jätte bra :D Därefter var jag rätt så trött men man blir aldrig trött för lite shopping :D Så jag var och köpte en kofta som jag älskar! ( Kommer lägga upp bilder som jag har tagit men ska snart övningsköra till Kosta och hämta brorsan så det kommer upp sen :D )



Haha glömde ta en bild innan jag hade ätit upp allt, eller ja nästan allt XD Men det är en bild från när mamma, syrran och jag var på Akropolis och hade det lite mysigt :D Maten var jätte gott och efterrätten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0