DO IT LIKE A PING PONG

Idag har jag haft färgkurs på salongen, och det gick var jätte intressant. Lärde mig en hel del faktiskt! Camilla, hon som hade kursen är jätte duktig tycker jag! Sen efter kursen sprang man till skolan för att ha permanentmodell. Kan ju säga att det jag gjorde gick bra men min lärare hjälpte mig inte alls. Hon förstörde den! Tack säger jag bara... Fick verkligen dåligt samvete när håret var helt rakt och jag gjorde exakt som jag skulle  men ja...

Nu är jag hos Albin och spöar Malin hahaha!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du går frisör chansar jag på? verkar ju superkul!!!!



SV: Hoho jag har dansat allt, men just nu så är det magdans som gäller till 100 % med lite street också :D



Studentskivaa u know ;D



pussen

2012-03-20 @ 20:58:18
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: RandomAnonym- Pepp,tips ,inspiration&skojjiga saker.

Tjohejsan på dejsan! 8) Gillar du lingon?8D haha.

Ville bara kika in såhär på kvällen och önska en trevlig kväll/morgon/dag. Själv har jag studiedag imorgon! DET HAR INTE DUUU! :P (var bara tvungen att säga det)...Kram..♥

2012-03-20 @ 21:57:36
URL: http://randomanonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0