Efter en helg på Tylösand, helt slutkörd!

Inspererande, intresant, överaskande, trevligt, asroligt och gott! Det tycker jag att Redken helgen på Tylösand har varit! Har storm strivts! Har lärt mig så mycket, sett sådana coola kreationer, snygga kläder och acesoarer. Hotellet var jätte fint och det var fina rum. Utsikten var ju helt gudomlig, dock inte i Jimmys och mitt rum. Vi hade typ en pakering eller nått som utsikt. Men det gjorde inte så mycket. Har ändå blivit helt Wow känslan. jag är jätte glad för att jag fick följa med. En upplevels som jag aldrig kommer att glömma!





Min packning och goodiebagens. Håller på med bilderna, så gå inte :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0